هر تصویر بردار و فیلم بردار از یک نقطه و با یک سری تجهیزات شروع به عکاسی خانوادگی و شخصی کرده است؛ برخی از کاربران برای رشته تحصیلی شان و برخی دیگر برای علاقه مندی به عکاسی وارد این حوزه هنری شده اند!

با توجه به دو قشر تصویر بردار و فیلم بردار نام برده در بالا، می توانیم اشاره داشته باشیم که هر دو آنها از تجهیزات مبتدی، نیمه حرفه ای، حرفه ای و فوق حرفه ای در انجام فعالیت شان بهره لازم را برده اند و هر کدام از تجهیزات موجود، مختص به یک سری از کاربران است؛ با این تفاسیر لزوم دارد بدانید فردی که فقط برای عکاسی شخصی و خانوادگی وارد این حوزه هنری شده است، نیازی به تجهیزات سنگین و حرفه ای ندارد بلکه یک دوربین عکاسی، لنز مختص به آن دوربین و یک سه پایه می تواند به زبان عامیانه کار های او را راه بی اندازد.

پس نمی توان گفت فرد از همان ابتدای فعالیت اش در عکس برداری و فیلمبرداری نیازمند تجهیزات فوق حرفه ای و کامل است بلکه شما می توانید آموزش های اولیه تان را با یکی از دوربین های چهار رقمی کانن و یا نیکون آغاز و هرچه پیشرفت کردید وسایل تان را هم ارتقاع دهید و ابزار جدید تری را تهیه کنید...  

خب صحبت از تجهیزات و دوربین عکاسی مبتدی و حرفه ای شد، یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما داریم؛ شما می توانید به جهت مشاهده اطلاعات دوربین های DSLR فوق پیشرفته، نیمه حرفه ای، مبتدی و حرفه و مطلع شدن از قیمت تجهیزات تصویر برداری به سایت مکث شاپ مراجعه کنید و از آنها بهره لازم را ببرید.

خب از بحث اصلی مان دور نشویم و برویم به سراغ دوربین هایی که می توانند سطح کاری شما را ارتقاع دهند، پس تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.


قابلیت های بی شمار دوربین عکاسی 7D MARK II

این دوربین که بدنه ای فوق العاده مینیمال و خوش دست دارد، مدل ارتقاع یافته دوربین 7D کنون است؛ سنسور موجود در دوربین dslr 7 دی مارک 2 از نوع APS-C CMOS 20.2 می باشد که جزو پیشرفته ترین سنسور های موجود در دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری امروزی عنوان می شود.

البته لزوم دارد بدانید که در دوربین عکاسی 7D MARK II دو پردازشگر تصاویر DIGIC 6 وجود دارد که باعث می شود کاربر با هر فرمتی که نیاز دارد عکس ها را ثبت نماید.

از ویژگی های منحصر بفرد دوربین عکاسی 7 دی مارک 2 می توانیم به بهره وری این محصول از موتور فوکوس خودکار و دستی متقاطع اشاره کنیم؛ علاوه بر آن 7D MARK II این قابلیت را دارد تا بر روی 65 نقطه به صورت نقطه ای، انتخابی، تعقیبی، تشخیص چهره، مرکزی، چندگانه و نظایر آنها... فوکوس کند.

البته لزوم دارد بدانید که فوکوس در هنگام فیلم برداری در این دوربین تصویر برداری و فیلم برداری بدین شکل می باشد که 7D MARK II از موتور فوکوس ارتقاع یافته Dual Pixel CMOS AF استفاده می کند که فوکوس پیاپی بر روی یک و یا چند سوژه را دقیق تر می کند و این جزو یکی قابلیت های بی نظیر دوربین عکاسی 7D MARK II عنوان می شود!

با در نظر گیری عوامل ذکر شده در بالا، پیشنهاد می شود در صورتی که به دنبال اطلاعات دقیق تر و قیمت بروز این محصول در بازار دوربین عکاسی ایران هستید، به سایت MAX-SHOP و یا لینکی که در ابتدای مقاله قرار دارد، مراجعه کنید؛ علاوه بر آن دوربین دی اس ال آر 7D MARK II جزو دوربین های نیمه حرفه ای و حرفه ای است که اگر کاربر نیمه حرفه ای از آن در پروژه های خودش استفاده کند، قطعا در 1 و یا 3 ماه به حالت حرفه ای ارتقاع می یابد...
 

نقد و بررسی دوربین عکاسی A6400 سونی

دوربینی مقرون به صرفه، بی نظیر، مختص به فیلم برداری و ضبط ویدیو از شرکت سونی؛ دوربین عکاسی A6400 بدون آینه...

تمام فیلم برداران آتلیه ای، مراسم ها، خبرنگاران، فیلم برداران ورزشی و نظایر آنها... دوربین عکاسی بدون آینه A6400 سونی را به خوبی می شناسند و یا از آن بهره لازم را برده اند!

این بدین معنا می باشد که سونی تمام تمرکزش را بر روی ضبط ویدیو و امکانات فیلم برداری A6400 گذاشته است و به زبان عامیانه می توان گفت این تمرکز و قابلیت های موجود در این محصول، در جذب مشتریان بیشترین تاثیر را داشته است؛ علاوه بر آن قیمت این دوربین عکاسی و فیلمبرداری در بازار ایران بسیار مناسب است و بین 24 میلیون تومان تا 26 میلیون تومان به خرید و فروش می رسد؛ از سویی دیگر لزوم دارد بدانید که کاربرانی که قصد دارند در حوزه فیلم برداری و ضبط ویدیو پیشرفت کنند، دوربین A6400 سونی بهترین گزینه برای آنهاست و این قابلیت را دارد تا شما را از حالت مبتدی به نیمه حرفه ای و پس از آن به حرفه ای تغییر دهد که می توان گفت سونی بهترین محصول اش را در این صنعت توزیع کرده است!

در ادامه به قابلیت های فیلم برداری و عواملی که به ضبط ویدیو در دوربین عکاسی a6400 بدون آینه سونی اشاره خواهیم کرد و اگر به دنبال اطلاعات تکمیلی و مشخصات اصلی این محصول پر فروش و محبوب هستید می توانید به آدرسی که در ابتدای مقاله ذکر شد مراجعه کنید...

امکانات و ویژگی های ضبط ویدیو در سونی آلفا 6400 عبارت اند از ضبط ویدیو با کیفیت و رزلوشون 4K، دارای 24 پیکسل موثر در هنگام تصویر برداری و فیلمبرداری، توانایی فوکوس بر روی 425 نقطه در هنگام فیلم برداری و عکاسی با حالت های تعقیبی، تشخیص صورت سوژه، مرکزی و شماهده مستقیم.

بهره وری از منظره یاب الکترونیکی در هنگام فیلم برداری با پوشش 100 درصدی!

از سویی دیگر این دوربین عکاسی از سیستم تایم لپس بهره می برد و ضبط صدا را بدون میکروفن با سیستم استریو انجام می دهد؛ همچنین سرعت ضبط ویدیو در دوربین عکاسی A6400 به 120 فریم بر ثانیه می رسد که فوق العاده می باشد.

پس با توجه به امکانات و ویژگی های ذکر شده در بالا نسبت به دوربین عکاسی بدون آینه A6400 سونی شما می توانید به جهت ارتقاع حوزه فعالیت تان در فیلم برداری این دوربین را مد نظر خود قرار دهید...
 

نقد دوربین عکاسی d7500 نیکون

محصولی فوق العاده، مقرون به صرفه، ارزان قیمت، نیمه حرفه ای و پر از امکانات!

دوربین عکاسی d7500 نیکون جزو پیشرفته و فوق العاده ترین تجهیزات تصویر برداری و ضبط ویدیو می باشد؛ زیرا که این قابلیت را دارد تا شما را از حالت مبتدی به حرفه ای و حتی فوق حرفه ای ارتقاع دهد!

این پروسه بدین معنا می باشد که شرکت نیکون در تولید و تنظیمات این دوربین عکاسی dslr فوق العاده حرفه ای تمام تلاشش را کرد تا از رقیبان اش به زبان عامیانه جلو بی افتد و تا به امروز هیچ کدام از کمپانی های رقیب نیکون نتوانسته اند دوربینی همانند d7500 تولید کنند!

دو نکته ذکر شده در بالا بیانگر قدرت و امکانات منحصر بفرد دوربین d7500 نیکون است پس اگر نکات ذکر شده شما را جذب این محصول کرده است تا انتها با ما همراه شوید و یا با ورود به لینک ابتدای مقاله نام این دوربین را جست و جو کنید و از بخش ( ویژگی ها ) تمام مشخصات دوربین عکاسی d7500 nikon را مشاهده کنید...

قابلیت ها و امکانات دوربین دی اس ال آر دی 7500 نیکون عبارت اند از عکس برداری با رزولوشن 4024x6048، ضبط ویدیو با کیفیت 4k و رزولوشن full hd، دارای سنسوری با ابعاد full frame که در تمام دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری dslr این سنسور وجود دارد، دارای 21 پیکسل موثر در هنگام عکاسی و فیلمبرداری، توانایی ذخیره سازی با دو فرمت jpeg و raw، بهره وری از 2359000 نقطه در صفحه نمایش، بهره وری از منظره یاب اپتیکال 100 درصدی، توانایی تصویر برداری در حداکثر سرعت 1/8000 فریم بر ثانیه، توانایی عکس برداری از سوژه در حال حرکت به صورت پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه، توانایی ضبط ویدیو با سرعت 60 فریم بر ثانیه که برابر با تمام دوربین های پیشرفته نیمه حرفه ای و حرفه ای است...

خب با توجه به عوامل ذکر شده در بالا، لزوم دارد بدانید این محصول متناسب با کدام یک از حوزه های تصویر برداری و فیلم برداری است؛ حوزه ها عبارت اند از عکاسی آتلیه ای، فیلم برداری و تصویر برداری مدلینگ، عکس برداری خیابانی و فضای بسته، فیلم برداری ورزشی و نظایر آنها...

قیمت دوربین d7500 نیکون در بازار دوربین عکاسی ایران بدین شکل می باشد که همراه با لنز های مختص به خودش بین 27 میلیون تا 29 میلیون تومان و قیمت بدنه این دوربین بین 22 میلیون الی 24 میلیون تومان برآورد می شود.